გაკვეთილის გეგმა
შემქმნელები bregvadzemarina — უკანასკნელი ცვლილება 2011-10-10 15:29
გაკვეთილის მთავარი თემა | იაკობ ხუცესის,,შუშანიკის წამება“ |
სწავლების საფეხური | საშუალო, მე–9 კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა | 10 მოსწავლე.განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე არ არის |
გაკვეთილისმიზნები დაშედეგები | 1.მოსწავლეები გაეცნობიან აგიოგრაფი მწერლის იაკობ ხუცესის ბიოგრაფიას და ნაწარმოების დაწერის მიზეზებს 2.მოსწავლეები შეიქმნიან წარმოდგენას მე-5 საუკუნის ქართლის სოციალურ-პოლიტიკურ და სარწმუნოებრივ მდგომარეობაზე და საქართველოს ისტორიაში მიღებულ ცოდნას გამოიყენებენ გაკვეთილზე ა. მოსწავლეკითხულობსდააანალიზებსსხვადასხვატიპისტექსტებსფუნქციონირებისადაორგანიზებისთვალსაზრისით. აღწერსტექსტისკომპოზიციას, აღნიშნავს, რასწარმოადგენსტექსტი, როგორდარატომარისდაყოფილიაბზაცებად. (X vi- i) მოსწავლეაღნიშნავს, რომელიპირიატექსტისავტორიდარათავისებურებასანიჭებსესტექსტს. მიუთითებს, გვხვდებათუარატექსტშიავტორისეულიმეტყველებადამოვლენებისისტორიულიშეფასება. (X v- ii, iii) ბ. მოსწავლეგანასხვავებსტექსტშიფაქტობრივ-კონცეპტუალურდაქვეტექსტურინფორმაციას. მოსწავლეამოკრებსტექსტიდანფაქტობრივინფორმაციას, ამოიცნობსქვეტექსტურინფორმაციასდააქვსტექსტებისახსნისსაკუთარივერსია. (X vii- i, ii) გ. მოსწავლეკითხულობსსხვადასხვაჟანრის მხატვრულნაწარმოებებს, პუბლიცისტურთხზულებებსდაგამოხატავსსაკუთარდამოკიდებულებას.მოსწავლესაუბრობსიმისშესახებ, თურაზედააფიქრანაწარმოებმა, იზიარებსავტორისეულშეხედულებებს, მოჰყავსტექსტიდანციტატებიდამსჯელობსპრობლემაზე, რომელიცდაისვანაწარმოებში. |
წინასწარიცოდნა | მოსწავლეებს აქვთ ცოდნა მე–5 საუკუნის ქართლის საზოგადოებრივ–პოლიტიკური, სარწმუნოებრივი მდგომარეობის შესახებ. აქვთ ინფორმაცია უძველესი ქართული წერილობითი ძეგლების ,ლიტერატურული ნაწარმოებების შესახებ,იცნობენ სასულიერო მწერლობის ჟანრებს,ანსხვავებენ ერთმანეთისგან ჰაგიოგრაფიულ და ჰიმნოგრაფიულ ნაწარმოებებს.ფლობენ კომპიტერულ უნარ–ჩვევებს ინტერნეტიდან დამატებითი ინფორმაციის მოპოვების მიზნით. |
შეფასებისსაგანი დაპროცედურები | დაკვივრვება–მოსწავლეთა ნამუშევრები შეფასდება წინასწარ შემუშავებული სქემის მიხედვით.დანართი # 1, |
სასწავლომასალა და ტექნიკური რესურსები | ქართულიენისადალიტერატურისსახელმძღვანელომე–9 კლასიავტორისულაკაური,ქიტოშვილი ,,საუბრებიქართულლიტერატურაზე“–გიამურღულია შუშანიკისხატი საეკლესიოსაგალობელი–,,შენხარვენახი“ ფურცლები, printerი 3 კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა. |
გაკვეთილისმსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი | საორგანიზაციოსაკითხები - 3 წ.თ . A ფაზა(გამოწვევა) 10 წ.თ მოტივაციისმიზნით, ვაჩვენებმოსწავლეებს,,შუშანიკისწამების”სრულ ვერსიას. გავაცნობსათაურსდაკიდევერთხელშევახსენებ ,რომესნაწარმოებიჩვენამდემოღწეული პირველიქართულიორიგინალურითხზულებაა, სადაცაღწერილიადრამა რომელიცვარსქენპიტიახშისკარზედატრიალდა B ფაზა(შინაარსისრეალიზება)-15 წ.თ ინტერესისგასაძლიერებლად მოსწავლეებს ვუკითხავ ტექსტს ,,შუშანიკის წამებიდან”: ,,მამამან შენმანა აღაშენა...”ვთხოვ მათ მოყვანილი ტექსტის მიხედვით შეაფასონ ვარსქენის საქციელი C ფაზა(გამთლიანება) - 17 წ.თ დავავალებდამოუკიდებლად წაიკითხონ ფრაგმენტები, ამოიწერონმათთვისმნიშვნელოვანი ფრაზებიდაგაუკეთონკომენტარები. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий